Till alla kunder

Vi har tyvär en poststrejk som pågår under September månad. Detta saktar ner all post, inrikes och utrikes, så jag hoppas att ni har lite överseende med det när ni väntar på era paket.

Idag är det sista dagen att beställa från bland annat Puppia, Pet London & Louis Dog om du vill ha 5% rabatt på din beställning.

Vi grattar Ira & Mio en gång till på deras vinst!

Idag är hösten här på riktigt så nu kan man börja plocka fram höstgarderoben och alla mysiga filtar och sätta sej med en god bok i höstrugget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Poststrejk!? Usch va tråkigt, hoppas det löser sig snart!

2009-09-21 @ 20:18:48
Postat av: Ira å Mio

Aha förklarar saken varför jag inte fått mina efterlängtade varor... väntar otåligt :-) o nu hinner jag kanske flytta innan de kommer, hoppas det blir eftersändning på paket oxå inte bara posten ja det visar sig... tur mio går på dagis i solna så att jag ändå ska till solna så då kan man hämta paket om det blir så... kramis

2009-09-22 @ 20:44:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0