Pinkaholic's Norwich Jacka

Kom fram medans vi var hemma i Sverige men idag var det perfekt att prova dom.

Det har snö/haglat hela natten så vi har ett ganska djupt täcke med snö, vilket inte hör till vanligheten här!

Båda två fick en varsin i Medium då jag ville ha lite extra rum för en tröja eller dylikt under om det var extra kallt. Den har dragskor vid ryggen så den går att dra åt då den är snäppet stor på lille Wilson men annars satt den som ett smäck!

Jackan är brun med det mjukaste ljusblå fodret och fluff på luvan!





Baby Boo säger BLÄÄÄÄ till snö! Han gillar livet bäst när det är 25+ vilket sker lika sällan som vi har snö!



Jackan har ett hjärta med vingar på luvan och en krona med ett hjärta på själva jackan!

Jag går in nu!

Var det nån som lämnat godis här kanske? Baby lever för sol och mat!

Allt som allt är vi jättenöjda med den här jackan! Gosig och varm innuti med ett lätt avstötande material på utsidan! Och tjusig till på köpet!

Finns in S, M & L och även i rosa och svart!


Kommentarer
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Åhh så fina!! ^-^

Jag skaffade jackor till mina precis innan jul och det behövs ju verkligen nu i kylan.



Sv: Jag har testat olika foder, men det beror på att han är så kinkig med maten. Just nu är det Royal Canin Chi.

2010-01-03 @ 23:00:44
URL: http://iloveto.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Så fina dina vovvar är! :D

2010-01-05 @ 21:15:09
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: emma & elsa

Söt hund och fin Jacka ! :)

2010-01-24 @ 20:35:51
URL: http://elsahedlund.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0