Kika in i grabbarnas garderob!

Vi utmanar dom vill visa oss sin garderob! Ja hundarnas såklart! Har du några smarta ideer hur du hänger dina halsband eller nått tufft sätt att ordna kläderna?

Vi tar gärna emot tips om hur man får plats med mer :P Här ser ni en bråkdel av allt killarna äger, mycket ligger i nedpackat så vi varierar från och till vad vi har framme. Väskorna är det som tar mest plats så dom har vi i olika garderober och även 3 i bilen för att få plats med allt. Men vad är det dom säger? 'A girl can never have too many bags'

Till vänster har vi ett fåtal rosetter från Wilon's korta utställningskarriär och även rosetten han fick i vardagslydnad där han var en av dom bästa eleverna!

Vi har packat ner dom flesta vinterjackorna i hoppet om sommaren, men här i Skottland kan man aldrig riktigt lita på vädret så ett par hänger kvar och även dom varma gosiga Bingo tröjorna från Puppia!
Allt som allt hänger där nu 34 plagg. Bra ansat tycker jag!
Jag gillar när smågrabbarna matchar så mycket är dubbelt, trots att dom är samma ras är dom dock väldigt olika både utseendemässigt och personlighetsmässigt och Baby är den som fryser mest. Men jag köper gärna samma sak i olika färg (och storlek då såklart) men det blir mest att Baby har på sej sitt och Wilson's hänger orört!

Ett bra tips som vi kan ge är att använda dom tomma väskorna som förvaringsutrymmen. På bilden är alla väskor proppade med vinterkläder, filtar och dylikt.

Tigger är en nakenfis, han gillar oftast INTE kläder, ibland går det bra till exempel under Agility kursen när det är som kallast gillar han att ha en jacka eller fleece. Regn älskar han, finns väl inget bättre än att dyka i med alla fyra tassar i en vattenpöl? I vintras när det var som värst hade han sitt Hurtta täcke men han blir snabbt för varm den lilla virvelvinden!

Är det förresten någon som vill ha förvaringspåsar från Puppia, Pinkaholic & Puppy Angel har jag hundratals i olika storlekar! Pris? GRATIS! Bara maila oss!

Kommentarer
Postat av: linda

hej jag skulle gärna vilja ha förvarinspåsar från puppia



mvh linda

2010-06-09 @ 15:45:52
URL: http://merleythepoodle.blogg.se/
Postat av: Lea

Åh, herreguuu vad grejer! Jag skulle bli helt lyrisk över att gå o titta o känna på allt, hehe.



Har ännu inte lyckats samla på mig så mycket, men jag hoppas det blir mer framöver!



Blev lite förälskad i väskan längst ner till höger :o)



Ha de gott!

Kram, Leo & Lea

2010-06-09 @ 17:28:51
URL: http://leos.nu
Postat av: emma & elsa

Det där med gratis förvaringspåsar lät ju toppen, men vet inte exakt vad det är :P, Är det vanliga påsar? :)

2010-06-09 @ 19:11:32
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack!! :)



Men vilken garderob!

Damm girl, riktigt nice! Mina pudlar är ju jätteavis här hemma nu =) Deras saker är nerpackade eller förvarande undangömda ni när vi flyttade.

2010-06-09 @ 22:52:24
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

den nya bloggdesignen är jätte fin :)



ÅÅ en sån härlig garderob pojkarna har! Super snygga väskor.

Än sålänge får jag och Kingen dela garderob, men när jag flyttat hemifrån ska han absolut få en egen :P



kram

2010-06-09 @ 23:25:25
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Becca

Wooow så avundsjuka vi blir!!! Vad liten Olgas garderob är!!! Haha

2010-06-10 @ 15:58:34
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Anonym

SHIT vad med grejer ni har=))

2010-06-10 @ 16:10:39
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0