Här kommer Hurtta!

Det är många som frågar om Hurtta och är intresserade av deras produkter nu när vädret verkligen slagit om till vinter! Och vi visar och berättar så gärna vad vi tycker!

Vi har storlek 24 till dom små killarna trots att det skiljer ett kilo och storlek 33 till Tigger som väger runt 8kg. Vi har inte hunnit fota dom nya jackorna ännu utan dom första två jackorna är deras äldre jacka som nu finns i Rött, Brunt & Svart.


Värmetäckena är fodrade i fleece med en pälskrage så man kan vika ner om hunden har en kortare hals som våra Mops-kompisar. Mina killar tycker dock om att den går upp lite högre. Ställbar runt midjan och den har även en liten snodd vid kragen så man kan dra åt den för bättre passform. Den har två band vid bakbenen för att hålla nere den vid rumpan. Jag trodde aldrig att mina hundar skulle gå med snoddar runt benen men tji fick jag! Dom knatar på som aldrig förr. Det jag gillar bäst att att man kan tvätta dom igen och igen och dom ser ut som nya varje gång! Det är reflexband insytt i båda magremmen och vid sidorna. Jag tror ni kan se dom, det ser ut som en grå rand mellan de olika färgerna!


Regnjackorna finns i Grönt & Blått. Dom har samma funktioner som värmetäckena men är inte fodrade med fleece eller päls vid kragen.

Vi har nu ett fåtal kvar på lager så det är först till kvarn som gäller!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Ok så dom Hurtta som du har nu är alltså enfärgade, som den blåa då fast i hel brunt eller? Vad kostar blink halsbandet? det finns inget kvar som blinkar vitt?

2010-11-24 @ 22:18:53
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Jouline

Jo jag måste fråga en sak till^^ Finns det Hurtta jackor med täcke längs frambenen, att det går ner där liksom. Vet inte om du förstår vad jag menar nu men på bilden så liknar det mer en "väst" om man säger så.

2010-11-24 @ 22:21:09
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0