Vi firar 3-års jubileum!

I tre år har jag fått äran att jobba med det jag älskar, allt som har med hundar att göra. Jag har fått lära känna en massa nytt underbart folk med dess hundar och lyckats med det jag ville - att kunna erbjuda alla en chans att kunna köpa roliga, tuffa och annorlunda saker till bra priser med en personlig service! Det värmer i hjärtat när man får mejl från kunder som beskriver servicen:

Jag har flera gånger handlat av Posh Pooches. De har ett roligt och bra utbud av produkter på sin hemsida och jag får alltid ett trevligt och proffsigt bemötande av Anna. Ylva

Idag kom halsbandet!! Jag är jättenöjd, det är hur fint som helst. Ett stort TACK för din goda service och hjälpsamhet :) Julia

Vilken service! Har också tipsat hundvänner om din hemsida! Hälsningar Annika

Väskan jag beställde av dig blev MYCKET bra, så tack för all hjälp. Hälsningar Sofie

Tusen tack! Kanonbra service och trevligt bemötande! Stina

Tack för er fina sida med så mycket härliga saker! Emma

Så då vill jag passa på att tacka ER, läsare och köpare, det är NI som gör detta möjligt!

Med det så erbjuder vi alla som beställer mellan den 1/6-7/6 ett presentkort på 50:- vid beställningar över 500:- och ett presentkort på 100:- för alla beställningar över 1000:- som du kan behålla själv till nästa gång du handlar eller ge bort i present kanske?

Alla beställningar under denna tid får även en present värd 99:- (så långt lagret räcker)

Vi kommer även dra igång en tävling på bloggen under dagen där fyra vinnare får ett presentkort på 250:- så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Tack så mycket :) och grattis till er med :) Hoppas ni får en fin dag!

2011-06-01 @ 13:39:41
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0