Synas i mörkret!

Efter våran 'nära ögat' händelse i förra veckan känns det ännu viktigare att synas, speciellt nu när det börjar bli mörkt! Det blir nog ett halsband och koppel till var liten kille fran Hurtta. Frågan ar ju bara vilka färger? En till var eller samma till alla tre?
Det bastanta repkopplet med mjuk yta är angenämt och pålitligt att använda. Tack vare de högklassiga 3M-reflexerna syns det på långt håll. Metallkomponenterna av hög kvalitet förbättrar hållbarheten i fogarna och kopplets draghållfasthet. Korta koppel lämpar sig särskilt väl på stan och på motionsrundor längs landsvägarna. 120, 150 och 180 cm, 8mm tjockt.
Det vadderade reflexhalsbandet i mjuk Neopren är behagligt att använda och syns långt. Tack vare halsbandets design använder du det lätt och snabbt. De effektiva 3M-reflexerna har i tester visat sig vara högklassiga och hållbara. Halsbandet är försett med en infolapp som du kan skriva ägarens telefonnummer på. Storlek 20-65

Säkerhets scarfen har tagits fram för hundar med lång päls, för vilka reflexhalsband och selar sjunker in i pälsen. Scarfen kan användas med halsband och selar. Produktmaterialet är lätt och behagligt. Med hjälp av det ställbara kardborrspännet klär du snabbt och behändigt på scarfen. I scarfens mitt kan hundens namn eller föreningens logotyp tryckas eller broderas. Scarfen har en infolapp i nacken som du kan skriva ägarens telefonnummer på.

[HÄR] kan du se alla Hurttas artiklar så att både du och din hund ska synas bättre! Mejla oss för priser och storlekshjälp.




Kommentarer
Postat av: Elin

Scarfen är ingen dum idé! :)

2011-09-22 @ 18:21:46
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Mina hanar har varsitt såntdär reflexhalsband och det syns superbra. Har även reflexvästen Twilight (tror jag den heter) och den är en riktig favorit, syns otroligt bra eftersom den har reflexer även i fronten. Har varit och "klämt & känt" på dom där reflexkopplena men kommit fram till att jag tycker att dom känns för tjocka & klumpiga på mina hundar, ska se mig omkring efter smalare alternativ istället :)

2011-09-23 @ 15:09:56
URL: http://1annananna.wordpress.com

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0