Tillbaka i lager - CELLTEI!

Bland dom bästa väskorna i världen. Tåliga, hållbara, slitstarka och snygga men många funktioner och nu kan vi erbjuda dig dessa fantastiska väskor igen!
Ovan ser ni 'Pak O Pet' i svart microfiber med faux läderhandtag. Öppning upptill och på båda sidorna. Flera fickor för alla tillbehör man har med sig och vattentät botten. Du har även plats för kylklampar eller värmedyna för att hålla din hund varm eller kall beroende på vädret. Det finns hål för en vattenflaska på insidan så din hund kan släcka törsten under resans gång. Väskan är lätt att sätta fast i bilens säkerhetsbälte och lätt att bära med båda handtag och axelrem.

Vi har inte ett ont ord att säga om Celltei's väskor och dom används dagligen hos oss, vi är nämligen stolta ägare till inte mindre än fyra av deras väskor.

Välj mellan 5 olika storlekar - Petite, XS, Small, Medium & Large från 1099:-

För mer information så skickar du bara oss ett mejl [email protected]

Kommentarer
Postat av: Chiruna

Får man ha dessa på flyget? :) Om jag har med mig 2 hundar (båda väger ca 2,2-2,5kg) - vilken storlek borde jag då ha? Svårt att veta måtten ^^



sv. Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :D <3

2012-05-02 @ 09:56:22
URL: http://chiruna.se/blogg

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0