Nu är våra höstsaker hemma!

Grabbarna tror nog att Julafton kommit för tidigt i år!

Favoriten är såklart huset från [Louis Dog]. Och jag tror jag vet varför. Dynan är mjuk och gosig som om den vore av päls. Så där ligger Baby och gottar sej. Huset har ett litet "fönster" på ena sidan som Tigger även använder som in och utgång den lilla korven.
 


Wilson tycker det är utmärkt att vila hakan där när han sover.


Baby & Wilson fick matchande Puppia tröjor i rött och blått. Babys creme päls blir så snygg i rött tycker jag! Och Wilson har inget i den här blå färgen sedan innan så jag tänkte att vi provar på det.


Wilsons tröja i blått med gul sömm, lite Svenska flaggan över den!


Baby fick även en UNDERBAR Louis Dog "Leo Bear" tröja som är så söt att man nästan inte vill använda den till annat än fint. Det blir inget han får ha på sej ute på åkern inte. :P




Tigger fick lite leksaker men dom sprang han snabbt och gömde. Finns väl inget värre än när småbrorsorna stjäl hans saker så dom försvann fort!

Om det slutar regna här idag ska jag ta på dom deras nya Puppia selar och koppel men i det här vädret får dom ha sina "gamla" på sej!
Baby i sin Puppia "Argyle" Rite Fit!


Wilson lipar lite, sötisen!




Tigger, Wilson & Baby hoppas ni blir lika nöjda mer era beställningar från oss!


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Åh va söt han är som vilar hakan i sin lilla slott, Mio e likadan han vilar merän gärna hakan i allt möjligt.. knä, arm, bädd, bordsben, armstöd till soffa t.om dammsugarslang duger i nöd på annat haha



kram

2009-10-20 @ 00:49:49
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Lena o Nikko

Vad kul att få se alla 3 på bild, tror jag bara sett småkillarna förut!

2009-10-20 @ 06:37:13
Postat av: cecilia

Åhh så fina dina killar är!

2009-10-20 @ 10:28:08
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Tack så mkt!:)

Gud vilka stiliga vovvar och fin fina kläder:D

2009-10-20 @ 10:56:01
URL: http://gizmo-leeloo.se

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0