Vi fick ett mail från två nöjda kunder

Hej Anna!
Paketet kom fram idag - tack för det! Den blev en hit hos vår väldigt varma Kompis. Hon lade sig platt på kylmattan och sov som en stock. När hon vaknade var hon sval och andades normalt, trots +33 grader idag... Den ska jag rekommendera till alla jag känner!!! :-)
Varma sommarhälsningar från Anna & Kompis


Vi blir så glada när vi får mail från nöjda kunder! Speciellt när det gör en sån skillnad i den svenska sommarhettan.

Köp din kylmatta idag, Medium eller Large i Rosa, Blått eller Beige för endast 339:- respektive 369:- inklusive frakt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kompis är så söt! =)

2010-07-15 @ 22:26:00
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Nikki

Aaah onska ja kunde vara med précis skaffat min forsta egna hound en chihuahua men e I England och den dumma data sladden e glommed I sverigencoch kan bra anvanfa min iPad som jag kopte dig och som du marker sa fatter jag ej hour man skrivef doom 3 sista bokstaverna hehe och her ej nagra bolder dar ;(

2010-07-16 @ 02:10:22

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0