Beställt!

Nu är jag som en unge på Julafton, jag har suktat efter den här väskan så länge men jag har vart osäker på vilken färg. Men idag, då slog jag till!


En Pet Flys City Girl väska i svart/vitt


Zebramönstrat tyg inuti och på filten, tillverkad i "faux" läder med 13 ventilationshål, långa bärremmar och en axelrem. Accepteras av många flygbolag och kan ta vikt upp till 8kg så det blir perfekt för dom två små eller Tigger!

Finns i Lime/Brun & Svart/Vit & Rosa/Brun


Vi har sedan innan en hög med Pet Flys hemma, tror allt som allt att det finns 8 stycken i garderoben men det här är en modell vi inte provat så det ska bli så kul när det kommer fram! Pet Flys är ett superbra märke enligt oss. Vi använder våra flitigt!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne och Chanel

Oj, så fina. Det kanske är en väska från Pet flys som jag borde skaffa till min lilla chi. Det finns så många väskor att välja på så jag blir helt knasig :P

2010-03-26 @ 18:16:51
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, jag såg showen live på internet och jag förstod nästan att dem skulle vinna, vilken utstrålning!

2010-03-26 @ 22:02:00
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0