Puppia Soft Spice

Vi har ju missat att visa er vad som kom ut i nya [Puppia kollektionen] vilket är något som vi letat efter i flera år. En sele som är ställbar runt huvudet liksom runt bröstet. Men en ras som Chihuahua som har ett väldigt stort huvud i förhållande till kroppen är det svårt att hitta en sele som är stor nog att dra över deras huvud men liten nog att sitta bra runt en sån liten hals!
Ställbar runt bröstet med kardborre på sidorna vid halsen så den lätt går att öppna upp och ta på. Perfekt för Baby Boo som har en ögonskada och tycker det är obehagligt när man drar saker över huvudet på honom. Skulle inte en blå passa honom?

Retromönstrad sele med tuffa blommor, randigt foder och matchande nylonband i brunt eller blått!
Storleksguide
Hals (min.~max) Bröst (min.~max)
S 22~26cm 32~44cm
M 28~32cm 39~54cm
L 32~36cm 49~66cm
Beställ din idag för endast 269:-

Matchande säng finns också "Soft Spice House"

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vilket sött sele! =)



En fråga, hur stor är bädden??

2011-03-22 @ 18:32:57
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Elin

Aa, jag gillade det jättemycket!

Sängen va också väldigt fin!!

Tittar på att köpa en bädd till här hemma, så då kollar jag runt lite. =)

2011-03-22 @ 18:41:38
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0