Louis Dog

Nu har Louis Dog's nya sängar kommit in!

Lägger upp en par här som smakprov :D

Jag har själv ett par Louis Dog sängar hemma och även kunder som köpt dom säger att dom är bland det bästa man kan få för pengar med tanke på utseende, kvalitee och mjukhet!

Jag är väldigt nöjd med deras produkter, jag har en säng som jag köpte för 4 år sedan som fortfarande är i perfekt skick efter många tvättar!


Deras "Playroom" finns i rosa och grått!
- Huset 50 X 50 X 48(H) cm - Filten 47 X 47 cm / 18.5 X 18.5 inch
1299kr


"Organic Basket"
Tillverkad av ekologisk bomull som Louis Dog säger funkar speciellt bra till hundar eller katter med känslig hud!
Finns i Petit 42 X 34 X 14(H) cm
Grand 50 X 42 X 16(H) cm


"La Casa"

Finns i rosa eller grått den med!
- Petit : Huset 38 X 43 X 27(H) cm
"Mattan" 49 X 37 cm
- Grand : Huset 50 X 51 X 35(H) cm
"Mattan" 56 X 46 cm
Från 849kr

Här visar Baby Boo & Mr Wilson hur man använder den bäst! Man delar lika!






Maila för mer information eller för att beställa!

Mer sängar från Louis Dog går att hitta på hemsidan under Sov-Tajm!

Kommentarer

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0