Puppy Angel Breezy Yodle - Rosa

Det är många som frågar om Puppy Angels nya sling-väskor så nu har ni chansen att se den närmare. Många var osäkra på batikmönstret men jag tycker det syns mindre i verkligheten än på PA's egna bilder. Jag tycker mer det ser ut som ett flammigt jeanstyg.

En ny sling för att ge dig och ditt husdjur den ultimata komforten. Tillverkad av vadderat tyg, ergonomiskt utformad för att hänga bekvämt.


Bärrem som man kan ha på axeln eller över huvudet på andra axeln så man kan bära den längre sträckor. Remmen är även ställbar.

Du har en ficka på varje kortsida med en tryckknapp.

Den har en mjukare botten som gör att det är skönare att sitta i för hunden när du bär den över axeln.

En stor Puppy Angel 'crown' logga i kristaller på ena långsidan.

Det finns självklart en säkerhetshake på insidan också och en löstagbar mjuk kudde inuti.

Du har ett nätfoder som kan justeras för att passa runt ditt husdjur.

Väskan är är mjuk och lätt med en justerbar axelrem och mäter 53cm lång x 21cm bred x 21cm hög och kan ta husdjur upp till 8kg.
Väskan finns även i grått och kostar 1199:-

Den här väskan heter 'Puppy Angel Miss Skull' och är exakt samma modell men i ett annat material och kostar även den 1199:-
Finns i färgerna Camo, Brun & Grön
Puppy Angel Miss Skull Pet-Sling Carrier - CamoPuppy Angel Miss Skull Pet-Sling Carrier - Khaki
Puppy Angel Miss Skull Pet-Sling Carrier - Brown
Vi är riktigt sugna på en, men vilken ska man välja? Brun kanske?


Kommentarer
Postat av: Sara & Mini

Jag är så sugen på den i camoflauge färg till min Mini. Vi får se vad plånboken säger!

2010-04-24 @ 12:39:15
Postat av: Becca & Olga

Så fin den rosa är. Undra om Olga skulle gå ner i en sådan?

2010-04-25 @ 14:17:10
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

nja hon väger väl 9-10 om man ska vara ärlig :(

2010-04-25 @ 14:52:13
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Tack för tipsen :D! Har börjat blanda ut JWB med Standardt orginal extra nu, han äter fortfarande tveksamt men jag tror det är för att jag blandar i så lite standardt nu i början. Läste att många hundar kunde bli konstiga i magen i början och att man skulle övergå långsamt :). Har laxolja som jag blandar i ibland men dom verkar inte så förtjusta i de, gillar Elwiz inte standardt heller får jag köpa nån blötmat o blanda i. Gibzon käkar upp på några sekunder om jag blandar i gurka, han älskar det :D!

2010-04-26 @ 10:44:10
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Maud

Puppy Angel Breezy Yodle är verkligen väskan för mej och Elvira!

Vi längtar båda två =)

2010-04-26 @ 11:10:46
Postat av: Anneli + vavvorna

Vilka rosa drömmar till väskor.Superfina.



Javisst har Summer en väldigt speciell stil. Det gäller att sprida det så högt som det är möjligt.

2010-04-26 @ 13:16:27
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0