Våra favoriter ur Puppy Angel's nya kollektion!

Denna väska är nog något av det stiligast och läckraste som vi skådat på många år när det gäller hundväskor. Vilken chic stil, en svart kommer absolut få hänga på min axel framåt hösten när man tröttnat på allt somrig och blommigt!
Dom har även lanserat olika overaller för tjejer och killar där underdelen går längre ned på tjejernas så dom håller magen varm och go' medan den är skuren högre för oss med killar. Dom flesta finns i storlek upp till 3XL (den ovan 5XL) så ni med stora hundar också får ta del av dessa härligheter!
Det har även kommit lite mer att välja för dom som inte gillar alla pastell eller skrikiga färger och attiraljer i form av overaller och jackor, i både fleece och fodrade alternativ, i basfärger som beige, khaki, brunt och grått.
Jag vet inte hur det är för er andra med småhundar men mina fullkomligt älskar att ligga under en filt, vare sig det är i soffan eller i deras egen säng, så gissa om Baby vart glad när han så den här. Nu behöver han aldrig oroa sig att hans filt inte är där den ska!
Dom har även en hel hög med nya selar som jag ser fram emot att prova på mina tre grabbar. Det är alltid kul att prova något nytt för vem vet, man kanske hittar en sele som sitter ännu bättre än dom vi använder nu?

Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Hej, glömde ju höra av mig och säga att halsbanden har kommit. Redan förra veckan. "skäms" Jättefina! Passar perfekt! Vilka härliga gosefiltar, en sån får vi fundera på att införskaffa! Kramis från oss!

2011-07-28 @ 00:14:06
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Jouline

Den filten skulle Tindra gillat tror jag. Hon älskar ju att ligga under filtar, täcken, tröjor.. aa you name it^^ bara hon ligger under något haha

2011-08-10 @ 03:39:22
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Niki

väskan är bara för snygg, men en fråga, min tjej väger 3,3 är det för tungt eller skulle det fungera?

2011-08-30 @ 18:46:23
URL: http://www.finest.se/nikol3tta

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0