Vi rekommenderar Aloe Vera

från Forever Living! Vi har precis beställt in lite nytt då det började tryta i förrådet så det vart en Aloe Vera Gelly som vi använder på små sår, rodnader, torra områden och lite allt möjligt.


Såhär står det på hemsidan.
Aloe Vera Gelly kan användas på torr och känslig hud. Smörj på den i ett tunt lager flera gånger om dagen. Gelly kan även masseras in på ömma områden, alternativt användas vid omläggning. På stora områden och stora djur kan Gelly också kombineras med Aloe Veterinary Formula.

En flaska Aloe Veterinary Forumla som kan användas till det mesta. Vi använder det utspätt med vatten för att rengöra Baby's ögon bland annat. Perfekt om man bränt sig i solen till exempel eller om det kliar så sprayar man bara på lite!

Såhär står det om sprayen på deras hemsida.
Denna Aloe Vera-spray för djur är utmärkt för mild, men effektiv rengöring. Sprayen är också välgörande för torr hud, päls, tassar, spenar, hovar, man och svans och den kan användas vid omläggning av öm hud. Aloe Vera Gelly kan med fördel masseras in efter Veterinary Formula. 473 ml

Nu vet jag inte exakt priser eller vem som säljer dessa i Sverige men dom rekommenderas varmt av både mig och hundarna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är faktiskt återförsäljare. Dock mest för eget bruk nu för tiden,förrut sålde jag på "hemmakvällar" :)

2011-07-13 @ 21:02:03
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0