Blinkande halsband del II

Ja våran plan gick inte direkt i lås. Halsbandet var alldeles för stort för dom två små men perfekt för Tigger så det vara bara att fortsätta jakten. Efter några dagars sökande hittade jag dom här i XS *jippie*
Storleken XS passar små halsar upp till 25 cm så det får bli en sån som får provas på dom små sugrörshalsarna!
Perfekt att trä över halsen men ändå ha på dom vanliga halsbanden eller selen så slipper man ha olika uppsättningar för olika tider på dygnet. Det är ett pulserande halsband som kan öppnas helt och stängs av och på med en knapp på den lite tjockare plastbiten du ser.
Pris? Endast 99:-

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ja visst är det hemskt när människor gör så med sina husdjur, det gör så jäkla ont i matte hjärtat :(



Åhh du.. ett sånt här halsband har min stora hund Tilda, hade velat ha en sådan till min lilla Tindra. Du kan väl säga till om XS passar dina små sugrörshalsar^^ för då passar den säkerligen till min Tindra med :)

kram!

2011-11-23 @ 13:31:38
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (lämna gärna den)

Din blogg eller hemsida så vi kan kika in hos dej

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0